torsdag 24 februari 2011

Slutsåld, men kommer igen...



Den boken vi sålt mest av de första dagarna på rean är nog
den här kokboken, som också tog slut idag. Ni som har missat LCHF-kokboken för 39:- får en ny chans, för fler exemplar är på gång till Globe Bokhandel. Vill ni att vi lägger undan åt er, säg bara till!

Själv har jag lyckats nå min målvikt med "6 kilo på 6 veckor" som jag skrev om för 3 veckor sedan. Boken håller vad den lovar, trots att jag varit sjuk och inte kunnat träna och dessutom fuskat lite ibland. Jag fortsätter att stoppa i mig alla goda ostar, nötter, grädde och kött blandat med spännande nya grönsaker. Det blev visst också en LCHF-kokbok på rean för mig för lite mer inspiration. GI och LCHF har ju mycket gemensamt...

Jag tror att det viktigaste är att man tycker om maten man ska äta. Så vill du gå ner i vikt, välj en bok där maten tilltalar just dig! Det finns många olika metoder och dieter att välja på, men för att de ska funka långsiktigt, måste du nog gilla det de innehåller. Självklart är det nyttigt och spännande att prova nya smaker och variera sig. Men välj inte en metod där du ogillar det mesta eller måste tvinga i dig konstiga saker, eller gå omkring hungrig.
/Malena


1 kommentar: