söndag 21 februari 2010

REA REA REA REA

Jag försöker ladda inför den årliga bokrean! Räknar med att spendera många timmar på jobbet nästa vecka - lite nattjobb också. Snart kommer det hur många kartonger rea-böcker som helst, som ska få plats någonstans, helst nån bra plats och allt ska vara snyggt och trevligt på torsdag morgon klockan 8.00 då röda mattan rullas ut!
Vår reakatalog var väl inte så mycket till katalog, mer lite titeltips - det roliga var att när jag jämförde lite priser från andra (som också säljer böcker) så har vi lägre priser... Sånt gillar jag!
Vi har ju dessutom fler titlar i butiken än vad som finns på vår hemsida + blad. Exempelvis en hel massa pocket för 29:-/st

Nej nu måste jag läsa klart Lars Rambes deckare "Spåren på bryggan", för inte blir det mycket tid till läsning den här veckan, och den är ju spännande, ju!


"Marions slöja" var nog lite annat än vanligt polisarbete också, det hände
lite mer andra halvan i boken...

1 kommentar:

  1. Vi läser samma bok! :) Visst ÄR den spännande... ih, ska nog gå och läsa lite nu jag med ;)

    SvaraRadera