fredag 26 februari 2010

Bokrea dag 2!


Det har varit en del folk i butiken, men det kunde ha varit mer. Imorgon hoppas jag att ni kommer och köper pocket. Leta fram era kuponger och kom och köp på er massa pocketböcker för 35:-st. Detta gäller alla pocket på svenska, gamla som nya - med undantag av de som vi redan rear för 29:-st. (de kostar 29:- även imorgon) Det finns även en hel del engelska pocket för 39:-



Vi har många små rum i vår bokhandel och rean är lite överallt i butiken. En del verkar missa vårt rum längst in, där det finns massor av skönlitteratur, psykologi, trädgårdsböcker, hobby, konst, snickra, måla, sy, väva mm. Vi rear även böcker i vår "chick lit" hylla och hela gondolen är full med memoarer och sanna historier. Så om du inte hittar alla typer av böcker, fråga oss så visar vi gärna var de finns. Vårt reautbud är så mycket mer än "katalogen". Dessutom kommer det fler titlar för varje dag på rean...

Nej nu är mitt kaffe slut, så jag får gå och fylla på lite mer. Sedan ska jag sätta mig i min bästa fåtölj och läsa. /Malena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar