onsdag 24 februari 2010

Bokfesten närmar sig med stormsteg...

och här sitter jag och vårdar sjukt barn...
Imorgon är det alltså dags! Alla böcker har kommit och vi håller på att packa upp allt. Eller, de andra just nu... Jag blir snart avlöst här hemma och kan hjälpa till i bokhandeln igen. Jag blir riktigt lycklig av att gå och titta på alla billiga böcker. Det är verkligen många böcker - och riktigt billiga sådana. Jag får hålla mig i kragen så jag inte köper hem alldeles för mycket själv. Men visst blir man köpsugen. Nya kartböcker till otroliga priser, fina stora konstböcker, massor av deckare, ännu mera skönlitteratur, en enorm mängd mat och trädgårdsböcker, barnböcker, ungdomsböcker, memoarer, sanna berättelser, faktaböcker om allt möjligt, historia och mycket mer. Denna rea kommer verkligen att bli en bokfest! /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar