torsdag 29 april 2010

En liten gyllene bok


Igår kom jag hem med en bok som min man faktiskt blev positivt överraskad till. Jag har ju en tendens att komma hem med lite för mycket böcker enligt vissa... Men det är ju kul att läsa, och jag bara måste ha flera olästa böcker hemma så jag kan välja och vraka när boken jag läser, är slut.

I alla fall hade jag med "Sudd & Kludd" hem till min yngsta tjej. Denna bok var en bok som hans farfar, eller om det var morfar, hade läst för honom när han var liten. Min yngsta dotter tyckte också att den var riktigt bra - och det är ju en fördel... Boken handlar om två busiga katter som älskar att blanda färger. Kul och lärorik för barn mellan 3-6år.

Det har kommit ut nytryck av åtta stycken små gyllene böcker som säkert känns väl igen av den äldre generationen. Vi säljer dem nu för bara 49:-/st.
/Malena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar