söndag 10 januari 2010

Vi är ju kända för att ha ett brett sortiment av böcker, men även av kort, spel, pussel, pennor, papper, kontorsmaterial och tja, allt möjligt(konsertbiljetter, fryspåsar, frimärken, läsglasögon, färgpatroner, servetter, dalahästar, dinosaurier i trä, mm).
Men när en man kom in och frågade efter toapapper blev jag lite ställd. "Menar du toalettpapper" undrade jag lite dumt och funderade på vart i all världen vi skulle få plats med det? Vid kassarullarna kanske? Men sa att "det har vi tyvärr inte". Mannen frågade då om vi inte var en pappershandel? Jo, det är vi ju, men tydligen kan vi inte göra riktigt alla kunder nöjda.
Lite senare på dagen får jag reda på att vi faktiskt säljer även denna produkt, fast på beställning av lite större kvantiteter. Jag vet ju inte allt... ännu...
Så är du inte nöjd med mitt svar - fråga någon annan i personalen. /Malena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar